Jag Tvivlar På Mitt Val

Sitter på jobbet. Det blir snart lunchtider men jag ska gå på sista lunchen. Har ju en dejt med Erika 12.30. Jag fryser som en plockad gås eller nått i den stilen just nu. Mitt val av kläder i morse verkar inte vara det ultimataste för denna dag. Jag börjar tvivla på mig själv. Solen lyser ju men ack vad jag blev lurad. Hösten har verkligen kommit och dragit iväg med den värme som fanns. Mätaren visade på 11 grader i morse men jag tänkte att det var ju i skuggan så det är nog varmt ändå. Hahah visst!?
Tog på mig gladiatorsandalerna så jag blottar mina ovårdade tånaglar som flagnar gammalt nagelack. Tårna är isbitar känns det som och benen ser ut som en plockad gås. Den lilla kjolen åkte på utan leggins under, det är ju sommar tänker Elin, Yeah rigt!!
Tack och lov så tog jag på mig en kofta. Jag har lite att värma mig med då jag tar av mig min fina vita filt jag har här på jobbet. Kankse tar med den ut på lunchen också =)  Nya modet att gå med en vit pläd som omlottkjol.
Nä nu ska jag sluta klaga. Solen skiner och jag får ha solbrillorna på. Inte inne på kontoret då så klar men utomhus. Det är betydligt kallare här inne på jobbet än det är ute så jag längtar till lunchen då jag får tina upp mina tår.

Jag ska inte ha öppna skor för jag fryser alltid om mina fötter. Även en varm het sommardag vill jag ha strumpor på fötterna för annars fryser jag om dom. På stranden borrar jag gärna ner tårna i den varma sanden för att få värmen. Knasigt!! men det är ju fint med öppna skor på sommaren så jag pinar mig igenom det :P Hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0