Första Dagen Påbörjad

Jag är alltså arbetslös för första gången i mitt liv. Detta är första dagen och den började med en sovmorgon och sen en promenad med Tina och hundarna. Nyss ätit en god frukost och strax ska jag in till arbetsförmedlingen. Ska skriva in mig och fixa igång alltind med A-kassan. Det tar tid att vara arbetslös ;P
Nej usch jag kommer inte att vara hemma lnge, jag blir galen då så nått jobb ska jag väl kunna hitta. Ska höra lite med arbetsförmedlingen om utbildningen idag också...Om de hjälper till nått då det är en privatskola?!

Vi får se vad hösten har i sin famn för mig. Just nu vet jag inte alls vad som händer men det löser sig alltid.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Filmen som jag skrev om igår, den vi skulle se. Wanted med Angelina Jolie var ingen höjdare den med. Filmen började galet overkligt och sedan fortsatte skeptesismen hela filmen.


Kommentarer
Postat av: Bettan

Det var Selena Gomez vet du vem det är eller??

2009-08-17 @ 13:51:52
URL: http://busbettan.blogg.se/
Postat av: JohannaN

Hoppas du hittar ett jobb :) Inge kul att bara vara hemma och man vill ju ha pengar :P

2009-08-17 @ 14:46:52
URL: http://johannaniclasson.blogg.se/
Postat av: victoria

skööön du är.. vi verkar ha samma smak på filmer.. detta är ju en bra början det heheh ; D

vad händer en dag som denna?

2009-08-17 @ 16:06:38
URL: http://bogere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0