En Vanlig Söndag I Kyrkan

Morgonen började med en gudstjänst i kyrkan och sedan blev det en sen lunch / tidig middag på stan med söta Emilia, Frida och Ivar. Fridiis har vart här i helgen och hälsat på också. Hon har flyttat till Nässjö nu så det var skoj att hinna träffa na medans jag också är här =)

Vädret har vart växlande idag men nu verkar det som att solen skall lysa hela kvällen så jag ska dra med Paulina på en härlig promenad. Antingen blir det till Botaniska trädgården eller så åker vi ut till kusten och kollar in alla båtar och härliga klippor =)
I morgon kväll ska jag möta upp kusin Mattis, Meja och Louise. Ska bli trevligt att se dem och se hur Meja har utvecklats. På dagen skall jag gå på stan och kika in i mina favvis butiker. Blir att besöka Prickig katt och Ragtime speciellt =)

En liten uppdate nu ska jag gå å se så att vattenlåset håller tätt som jag och Filip har fixat med =)


Kommentarer
Postat av: Lisa [ENDASTLISA]

heeej, huyr ere? :)

2009-08-30 @ 20:52:04
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0