Drömmen Blev En Mardröm

Har sovit som en stock första delen av natten men sen vaknade jag av att nå katter hade slaggis utanför det öppna sovrumsfönstret. Orkade inte stiga upp och se om det var mina katter utan jag somnade om på en gång. Sen när klockan ringde och det var dags att stiga upp så pallrade jag mig till duschen och stod länge under vattnet. Helt plötsligt kommer jag ihåg en dröm jag haft i natt.

Lilla Rebecca kommer förhoppningsvis hem idag så ikväll får vi se den lilla sötnosen. Så jag har då drömt om när familjen kommit hem från BB och det är som dags för Ulf & Camilla att sköta om henne. Helt plötsligt när Camilla ska byta blöja för första gången (Ulf hade bytt hela tiden förut) så får hon se att Rebecca är en pojken. Ulf utbrister i sång och glädje skutt - Jag har fått en Douglas, Jag har fått en Douglas.

Hahahaha så crazy dröm så det är inte sant!! Det ska ju vara en flicka, det var ju det vi ville efter Julia =)

Kommentarer
Postat av: daniela

men vilken söt blogg du har.

kram från mig

2009-08-11 @ 08:21:43
URL: http://impasses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0