Cravings

ÅÅ var in och kikade på Junkyards nya hemsida och till min fasa råkades jag ju hitta ett plagg som jag blev kär i. Så jag helt enkelt och i en fin färg. Brukar inte tycka om lila men denna var riktigt snygg. Funderar på om jag ska skicka iväg en beställning på en gång så jag hinner få den innan jag åker härifrån.... Skulle som sitta fint =)

Måste se hur det ser ut i kassan efter dagen. Ska kolla ny mobil på lunchen och så blir det en makeover ikväll. Är det nån som vet om denna fina skapelse kankse rent ut finns i nån butik. Ska ju till sthlm och gbg så den kanske rent av kan köpas direkt i handen. Hmm men jag vill ju ha den på stört inte om en vecka :P



Titta bara så fin och visst skulle den passa mig =)

Kommentarer
Postat av: JohannaN

Jättefin, såg skön ut :) KÖPKÖPKÖP! :D

2009-08-11 @ 13:13:11
URL: http://johannaniclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0