Coldplay På Sthlm Stadion

Ikväll händer det som vi längtat så länge efter. 17.30 börjar insläppet och denna dag kommer att bli galen. Oj så roligt vi ska ha!! Utgång på nån krog efter spelningen. Får se hur lång tid det tar att ta sig ut från stadion.

Ingen  bra uppdate här just nu men det händer så mycket annat att jag har inte tid att sitta vid datorn. Nu ska vi springa på stan en stund och leta skor till Misa och ett paraply för reget öser ner just nu. Så tråkigt att det ska regna just idag när Coldplay spelar på en öppen arena. Men det är sånt som händer. Vi är inte gjorda av socker :P

Kommentarer
Postat av: Bettan

Nu har jag Veckans Kändis på min blogg.

Om du svarar först och samtidigt rätt så kan din blogg få synas på min:)

2009-08-23 @ 09:17:23
URL: http://busbetan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0