Bäbis Lyckan



Snart kommer denna lilla tös hem till oss. Som vi längtar!! Lilla Rebecca har ju haft gulsot så de har vart på behandlingar och därför de stannat kvar så pass länge i Umeå men i dag eller i helgen kommer dom att komma hem.

Äntligen!

Kolla in kaluffsen på tösen. Hur mycket hår som helst! Hon är nu en vecka och en dag gammal. Sladdisbarn är bara förnamnet på henne. Syskonen drar hela 24 och 23 år så det kunde vart ett eget barn :P

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Luktar lite tant parfym känner jag. Träffade nämligen min mormor på lunchen. Hon satt ute i solen på torget med alla de andra pensionärerna och hennes parfym har fastnat på mina kläder när jag kramade henne. Det är en sån där parfym som tar över alla andra lukter fast den egentligen inte luktar något speciellt. Det luktar som en blandning av flera parfymer och nu sticker den mig i näsan. Men det är mormors lukt så det är ganska så mysigt =)

En annan odör som luktar gott innan men förfärligt efter man ätit är surströmming. Denna goda fisk ska jag äta ikväll. Har längtat länge efter det så ikväll ska jag käka det med min moster och morbror. Ska träffa upp dom på campingen och passa på att mysa en hel del. Sitta framför en brasa och peta med en pinne i glöden. Haha höll på att skriva, peta in en pinne i brasan...vet inte om detta är nått min mamma brukar säga eller om fler gör det. Det hon syftar på är i alla fall inte det jag gör utan något helt annat =P Hon syftar på sexet men jag menar verkligen att peta med en pinne i brasan tills den börjar brinna så man kan skriva saker med sotet =)
I know, like a child, but I love it. Det är stunder som kallas att njuta.

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Sv: Tack så mycket! :)

2009-08-14 @ 14:24:47
URL: http://rassberryfloweer.blogg.se/
Postat av: maja

sv; okej tack:)

ja den kom ut den 13 på hemmakväll, iaf i sandviken. vi hyrde den ju:) Jag tror den kom ut den 13 överallt:)

2009-08-14 @ 14:45:23
URL: http://majabirgitta.blogg.se/
Postat av: TereseErica

Söt! =)

2009-08-14 @ 15:10:14
URL: http://tereseerica.blogg.se/
Postat av: Jonna

Peat in en pinne i brasan, finns ju en låt som går så ;) lyssna jag på mkt hos farmor som liten ;) Heheh. Söt liten tjej dära!! :D

2009-08-14 @ 22:28:56
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: Milla

Nej, Gud, vilken söt!

2009-08-17 @ 00:14:57
URL: http://ifthestarsweremine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0