Agerat Turistas

Har vart lite turister här i sthlm i dag. Vi började morgonen med en ytterligare runda på åhlens för inköp till lägenheten. Upp med aallt i läggan och sen åkte vi till Vasa musét och kollade. Gick och strosade, fikade och tog en mysig paus i trädgården utanför Har vart tok varmt här idag och solen gassar fortfarande.

Åter till stan och en shopping tur på en street butik. Me LOVE!!! Köpte mig min Carthartt jacka som jag spanat in på Junkyard och ett par snygga hörlurar till min I-Pod. Är så nöjd med det inköpet =D

Sitter och surrar med Catta på msn just nu. Det är tävling i Falkenberg i helgen...hmmm tok sugen på att hänga på kan jag säga!! Får se vad som händer och fötter :P

Just bokat biljetten så i morn 15.10 lyfter planet till gbg. Jag ska till mitt älskade gbg nu och jag längatr galet mycket! Saknar det alltid och miina underbara vänner så klart!!

Kommentarer
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

Hej!

Intresserad av att köpa samma klänning som Amanda Berg bar på Blog awards 2008? Den benvita med rosa pussmunnar på från Topshop i storlek 40, använd en gång? Jag säljer den för 640 kronor. Intresserad? Kontakta mig.



Ha en fin dag! :)

2009-08-26 @ 21:29:41
URL: http://viktoriatomic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0