Underbar måndag kväll

Slutade jobbet 16,30 igår som verkligen är en skön tid att sluta. Man hinner mycket på kvällen och har tid att laga en riktig middag. Jag åkte hem direkt och gjorde en god laxgryta. Käkade och åkte sen iväg till Lidgatan för en timmes ansiktsbehandling och brynplock. Så skönt. Gick därifrån som en ny människa med ett nytt ansikte. Hon är verkligen jätte duktig och mina bryn blir alltid så fina. Hon får verkligen till en fin och hög båge =)
Efter den sköna ansiktsbehandlingen så åkte jag till gymmet och körde ett hårt överkropps pass så idag har jag träningsverk i axlar och rygg, men det är skönt!!

En klart lyckad och härlig måndag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0