The news...

....is....

Från och med den första maj jobbar jag åt Sparbanken Nord. Jag ska lämna swedbank för den lokala banken och få utveckla mina kunskaper. Allt har gått fort och varit ganska jobbigt men jag har bra stöd från min chef på swedbank. Alla som har Micke som chef ska vara lyckliga för bättre chef finns inte!!
Vi hade ett litet gråtkalas i morse på vårt möte där jag sa att jag lämnar dem för att gå vidare. Jag har egentligen bundit mig till att jobba hos swedbank i sommar i och med att avtalet är påskrivet men det har Micke sett förbi och ger mig chansen på sparbanken =)

Jag är så glad att jag ska få prova nått nytt men samtidigt så blir det så ledsamt att lämna swedbank. Jag känner ju alla där och det är världens bästa arbetskollegor. Alla på företag är ju helt otroliga och jag kommer aldrig att glömma dem och de blir inte av med mig för jag lär hälsa på =)

Nu har vi ju vår inhoppar fest på lördag så det blir lite av min hejdå fest också...Vi ska ha tok skoj!!

Så nu är det officiellt att jag ska sluta på swedbank och börja på Sparbanken Nord. Hoppas ni inte blev besvikna på min hemlighet =)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det var väl en bra nyhet?? Grattis!!

2009-04-16 @ 21:34:08
URL: http://meiam.blogg.se/
Postat av: Annelie Näs

Grattis Tjejen! Det är ju jätte roliga nyheter :D Men jag känner igen känslan att det är svårt att lämna något man tycket om! men hundra gånger grattis :D

2009-04-16 @ 23:24:45
URL: http://annelienaes.com
Postat av: Jossan

Grattis! Va skoj! :D

2009-04-17 @ 09:44:19
URL: http://jossanb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0