Påskledighet

Äntligen är det påsk och lite ledighet!!
Har ätit en god middag på Annelund ikväll och sen blev det bio. Såg nya Fast & Furious filmen och den fick godkänt. Alla filmer har var överdrivna men de är ändå bra =) Snygga skådisar också!!
Sitter äntligen i soffan hemma och bara slöar...denna vecka har vart så stressig känns det som...har bara kommit hem och sovit och sen vaknat och åkt igen. Kläderna ligger i fina högar på sidan av sngen för jag har inte haft tid att hänga av mig dem i garderoben. Måste ändra på detta, inge bra att stressa!

På Tisdag ska jag på sparbanken....vi får se vad som händer...

Har jag sagt att jag älskar Scrubs?!

Min lampa på elkedjan är såld. Nu hänger det en med röda kablar framme så det kankse är någon som har köpt den med svarta åt mig =D  Hoppas kan man alltid göra eller hur? Om inte annat så är detta en pik...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0