Ny frisyr

Nu har jag gjortt en massa ljusa slingor i mitt hår =D

Ser lite latino fräscht ut och nu väntar det bara av att få lite spansk sol på sig så det får pricken över i:et =)
Halv fyra i eftermiddag har jag tid för att böja ögonfransarna också så nu är det en hel makeover på gång...kankse fixar brösten på torsdag när jag likaså är i farten =P Hahaha, nej det händer nog inte!!

Dagen innefattar många planer och jag hoppas alla hinns med....cykla till korpen och träna nu och sen hinna förbi vuxenskolan och köpa biljetter till ikväll då jag och mamma ska på en föreläsning. Iväg och köra Camaro och hälsa på på jobbet, skjutsa gamla chefen en sväng =) Böja ögonfransarna och käka middag med mamma på stan innan föreläsningen. Det är fullt upp när man är ledig fast man inte tänkt att göra nått egentligen =P

Nu ska jag dra, Se Ya

Kommentarer
Postat av: Kicki

Vilken tid är "Kalv fyra"? ;)

Kram

2009-04-29 @ 11:31:32
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0