Nostalgi

Hälsade på Worre, Catta och Elina en sväng igår kväll också och då hamnade jag och Daniel vid datorn. Kollade en massa filmer på Youtube med sökorden Fredrik Tiger, Kalix SM, Backe osv...vi kollade alltså på bilfilmer, rallycross och det var riktgt trevligt. Blev nostalgisk och satte igång att gå igenom massa bilder från gamla tider, då jag tävlade och alla tävllingar man vart på.
Riktigt trevligt att drömma tillbaka och smilet infinner sig på läpparna idag så fort jag tänker på den tiden. I sommar återgår jag till tävlandet också...för er som missade mitt nyårslöfte så var det att köra minst en tävling i sommar =)

Jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Ida

litar på att du håller ditt nyårslöfte! :)

2009-04-07 @ 18:12:49
URL: http://trollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0