Hemkommen

Kom hem från Umeå vid sex tiden idag....

Det har vart en tok bra helg!!

Föregående inlägg står för mycket som skett denna helg och det är en underbar låt!!
...and I'm free, free fallin'... spelas på Youtube om och om igen =)

Har hunnit handlat, käkat en nyttig middag på max och hälsat på Kicki och Thomas. Kicki hade gjort en till tatuering idag och då pratat med Rolle om min idé...han skulle kolla på det och rita upp något bra så då får jag se om han får äran att göra min ängel =) Hoppas han vill anta utmaningen med ett porträtt!

Nu är mina ögon så tunga att de snart inte är någon springa kvar...steg upp 13.30 idag och går och lägger mig nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0