Här händer det saker....

.....hela tiden!!

Jag har så mycket i luften just nu att jag har svårt att sova. Så mycket jag längtar till och så mycket skoj =) Har ju redan nämt att det blir utlandet den 12 maj men sen blir det kankse Göteborg över valborg, tatuering 26 maj.....och massa annat. Visst äre en till stor grej men det får ni ta del senare...allting är inte klart ännu så jag släpper den nyheten kankse i morgon =)

Jag älskar mitt liv just nu.
Sommaren 09 kommer bli kanon.
Nu har livet börjat.


Nu kankse det kommer nått samtal snart...är helt dött på jobbet just nu!

Kommentarer
Postat av: tina

Ja de va riktigt skönt att somna till lite där med pälsbllen =)

Ja just de du fyller ju år =)Oj va roligt att de är fullbokat hela veckan =) sånt är alltid skojsigt!



Idag skall jag jobba.börjar 11 får se hur länge jag jobbar halv 4 kankse..sen skall jag försöka ta lite kort på Theodor (som jag måste skicka in så han kan vara med i Tollarboken)

Sen ska jag träffa en kompis som har varit bortrest över påsk. Imorgon blir de nog träning.Kanske drar in till stan & fikar lite med friendsen.inte så mycket bestämmt än faktiskt..

Jag vet inte riktigt när jag kommer..pratade med J om de igår kväll. Vi får se. De är ju en del för honom på jobbet just nu..snön smälter ju bort hos er & folk vill ju byta till sommardäck även i Piteå :P

men jag kommer nog snart ändå =)

När är valborg?

puss&kram

2009-04-15 @ 08:56:27
URL: http://goldentheodor.zoomin.se
Postat av: Linnea

åh berätta berätta! :D

2009-04-15 @ 11:54:17
Postat av: tina

Nej så får de inte bli..men de löser sig alltid på ett sätt eller ett annat...men hur skall du ta dig ner då?

flyga?

hur länge skall du stanna?

kramar

2009-04-15 @ 15:31:46
URL: http://goldentheodor.zoomin.se
Postat av: Annelie

Hey! Det låter ju som att allt är riktigt toppen, kul att höra! Jag kommer hem till Piteå första maj, avvara lite tid för en kaffe och lite tjej mys med mig så jag får lite uppdateringar :D Är också sjukt nyfiken på den dära sista stora saken! :D Puss & kram

2009-04-15 @ 17:50:49
URL: http://annelienaes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0