En tok trevlig kväll

Har vart på Nodo ikväll med tjejerna. Det blev en god chiabatta till middag och en tok god latte på det =)  Har surrat en hel del och njutit av att det verkligen är vår nu och snart sommar.
När jag kom från jobbet idag så tog jag en  promenad/jogging tur runt stan och sen hem för att fixa käk till lunch i morn. Blev tok sugen på att cykla så Crille fick plocka fram cykeln så nu har jag tatt de första milen för detta år...Blev en tur in till stan och sen på gubbis.
Har ganska nyss landat i soffan efter att ha vart på Gubbdagis och surrat. Bonke var som en lycklig pöjk, varför vet jag inte men skoj var det att se på alla byggen =)

Det kommer att bli en bra sommar på strippen!!

Nu blir det sängen så jag orkar börja jobba 06.45 i morn. Riktigt sköna dagar då man jobbar 06.45-15.15...det är få samtal på morgonen och förmiddagen bara springer iväg. Sen har man ju hela dagen kvar då man slutar strax efter tre. Klagar inte på dessa dagar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0