Alldeles för mycket planer..

...hur ska detta gå?!

Jag vill ju hinna åka till gbg innan utlandet och innan jobbet börjar. Nästa helg jobbat Paulina men hon är ledig i helgen. Ska jag åka ner redan i helgen eller ska jag skita i det?! Jag vill åka men samtidigt så händer det rätt mycket hemma i helgen. Men jag kan inte vara borta över valborg heller för då firar vi att min farfar fyller 90 år och det vill jag inte missa.

Måste ta tag i detta ikväll och se hur jag ska göra...kankse ska kolla kassan också =P

Idag ska jag hinna på stan efter jobbet. Måste hitta en bikini och BH...skit skoj....not!! Svärmor hade en jätte snygg klänning också så den skulle jag vilja lägga vantarna på med. En tripp in på Indiska blir det kankse =) För pengarna jag fick av farmor och farfar kankse jag ska unna mig riktigt bra produkter till ansiktet. Min hudterapeut skulle nog bli glaad då =P

Nu ska jag återgå till jobbet efter min lunch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0