Berusad av endorfiner

Just nu såå är jag lycklig upp över öronen och är ständigt hör på endorfinerna som produceras i kroppen.

Allt jag har velat ha på väldigt länge har jag äntligen fått....
Bilen som jag länge har drömt om skulle dyka upp på blocket är nu min. Har köpt en BMW 525 touring -96 men all utrustning. Köket är nu färdigmålat och igår ställde vi in möblerna igen....nu ska jag bara pynta och hänga upp de nya gardinerna.
Sen så har jag hittat min matta som jag har i rummet framför sofforna. En naturfärgad lurvig matta passar fint till de bruna sofforna =)
Mina nya gardiner till köket är bara sååå fina.

Och det allra bästa av allt kankse är att jag ska på en arbetsintervju idag för ett jobb som controller i Lule. Håll era tummar och tår för mig idag. Det är nästan omgående tillträde på tjänsten så vem vet, jag kanske börjar pendla till Lule igen snart. Hoppas jag får jobbet!!

Vad ska jag ha på mig?? Nu måste jag gå och vända upp och ner på garderoben...

Hoppas alla ni också kan känna er lyckliga och ha en underbar dag för det är alla värda!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Vad kuuuuul! Lycka till idag :D Hoppas det går bra, men det gör det säkert! Jag tror på dig!! :) Kraam

2008-09-25 @ 10:40:02
URL: http://hem.bredband.net/kicme
Postat av: Jonna

Så roligt att så mkt går bra :) Man blir ju lite nyfiken på era omgörningar, du ska inte sätta in nå bilder så man får se ;) Ha det bra och lycka till på arbetsintervjun!! Kram.

2008-09-25 @ 12:27:47
URL: http://jonnaan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0