RallyBruden

"Må det bästa i ert förflutna, bli det sämsta i er framtid"


 

Ett trevligt ordspråk som jag önskar alla!



 

Jag förlorade min och Emmas "inte äta godis" pakt....så ikväll får jag betala mitt pris. Det blir en kväll på bio för att se "Rallybrudar". Jag har höga förväntningar på denna film, tror att det kommer att ta fram många nostagi känslor och underbara minnen. Hon ska tydligen köra en volvo PV och det var min första bil som jag tävlade med. Den satte jag mig i redan som 10-åring och körde på isbanorna runt om i piteå. Lycka!!

Har nyss betalat licensen för att den inte skall gå ut....kankse blir nån tävling till sommaren om det finns nån att dela bil med=) Underbara Ida har kört klubben i år....något avundsjuk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0