Nyttigheter

Jag börjar inte jobbet förens 14.00 idag så på förmiddagen har jag passat på att vara lite nyttig. Sov längre än vanligt men det var ändå bara till 08.00 och sedan tog jag en promenad i det sköna vädret.

Nere på marinan höll älsklingen på att sätta upp en massa lysrör så han stod högt uppe i luften i skyliften.

När jag kom hem efter promenaden så började jag att puttsa fönster och jag har hunnit alla fönster invändigt och tre stycken utvändigt. Orkade inte börja dra fram stegen idag så det får bli ett helg projekt. Fönstrena uppe till sovrummet skulle behöva öppnas och rengöras på insidan också...sätta in lite bomull eller tidningspapper skulle vara bra också nu inför vintern. Det immar så mycket på de fönstrena och jag tror inte att det är så bra om inget suger upp imman.

Sedan har jag hunnit hitta en super fin spegelbyrå som jag har köpt osett. Ska åka till lule och hämta den i helgen =) Jag älskar gamla möbler med lite liv och känsla i sig.

Men Men, nu ska jag hoppa i duschen...



Kommentarer
Postat av: Louise

Den var riktigt tjusig, ja! (:

2008-10-31 @ 18:04:04
URL: http://losan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0