Nytt utseende

Nu är det fredag. Jag sitter på jobbet sedan 06.45 i morse och har lite samtal. När jag slutar 15.15 i eftermiddag så är det helg!! Det är Halloween...jag hant pyntat upp det lilla pynt jag inhandlat nu på  morgonen. Det blev ett svart fat med fyra svarta runda ljus och en orange pärlgirlang...2 st pumpo fint placerade på borden. Klart!

Jag var på Specsavers i går och lånade hem glasögon. Det blev fem par men jag har bestämt mig. Ska ha två stycken och de är superfina. Ett par är farfars glasögon och det andra är en mörk, mörk brun plastbåge. De är bara såå fina, synd bara att jag inte kan beställa dem förens på Måndag....De har nämligen stängt idag =( Men jag får låna brillorna till på Måndag så jag hinner vänja mig vid dem länge =)

Vill ha dem nu!!

Tagit lite frågor från Jonna....

1. Vad pysslar du med om dagarna?
2. Hur länge har du läst min blogg?
3. Känner vi varandra / Har vi träffats? (Hur?)
4. Bästa program på TV just nu?
5. Din favoritlåt just nu?
6. Vilken är din favoritblogg?
7. Önska något. Vad som helst!


----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Den 12 Januari sitter jag på flyget till Göteborg.

Äntligen

Längar som fan efter min gumma men som tur är så behöver jag bara längta till den 18 December för då kommer Paulina upp och ska fira jul. Några dagar senare kommer även Filip upp och då ska han få prova på norrland =) Han har nog aldrig vart norr om Stockholm =P

Längtar

Jag blir i götet en vecka skulle jag tro. Måste ta "ledigt" bara....lägger ju mitt eget schema så jag lägger bara inga tider den veckan =P

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu Börjar det ringa mer och det blir besvärligt att skriva då...blir hela tiden avbruten med samtal.

Trevlig Halloween allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0