Mys Morgon

Var förbi och grattade Rolle i går kväll som fyller 25 år i dag, Grattis igen min lilla Roland!! =) Sen blev det en rätt så tidig kväll...gick upp till sängen strax efter 00.00 tror jag. Både jag och älskligen hade då somnat på soffan =)
Ställde väckarklockan på 08.30 men då den ringde så stängde vi bara av den och låg kvar och bara mös hela morgonen tills vi steg upp kring 10 tiden. Så mysigt att bara ligga kvar och dra sig nån gång!!

Det är dessa mornar som man saknar en tv i sovrummet...men om man hade haft en då kankse varje morgon skulle bli så här skön =) Det skulle inte vara helt fel men då skulle man aldrig hinna nått här hemma.

Kom nyss innanför dörren efter att ha fixat till katternas mysiga hus inför vintern. Jag skämmer verkligen bort mina katter och jag tycker att alla bör ha ett litet krypin till katterna då man är borta och vädret blir dåligt. Tiger har flitigt använt sitt lilla hus, både då det regnar och snöar. Men felet är att det har vart så stort och stått på bron under vintrarna...det har tagit upp stor plats och vart ivägen hela tiden, så nu har vi tagit av taket och kapat ner väggarna lite och sedan satt tillbaka taket. Nu ryms det söta lilla huset under bron där det inte är ivägen, inte syns och så blir det inte fullt med snö på det.
Skämde bort Tiger ännu mer med att isolera med markisolering så det verkligen är varmt och gosigt för honom!! Är väldigt nöjd =) Ibland så tränger sig alla grannarnas katter och Tiger in sig tillsammans i detta hus och de är bara för söta!!

I dag äre min tur med söndagsmiddagen som har börjat om för vintern...ska bjuda på en ThaiWok med chili Cremfraise och risnudlar hade jag tänkt. Hoppas det blir gott =)

ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0