Migrän

Började jobbet 14.00 idag och så klart så fick jag migrän strax efter att jag startat datorn...stoppade i mig lite alvedon, kaffe och en banan och bet ihop. Tyvärr så var mina första samtal inge rolia...Kunder som inte förstod vad man sa och blev arga för att man inte kan hjälpa dem, men det är bara att glömma!

Efter några timmar så började den plågande huvudvärken att avta..det hjälpte med att blunda och slappna av ögonen från datorn ett tag.

Nu ser vi premiären av Greys med Emma och Markus =)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hej :) Jaa det var skoj men i slutet ville jag hem, jobbigt i längden att bara vara med singeltjejer :S Jamen det låter ju trevligt, bara det passar så vore det skoj ;) Mm det är ju klart man vil ju typ ha heltid, ska du söka nå nytt elelr får du mer där du är nu? Jå jag har 5 v påkällbogården och sen 5 på psyket, sen är det jul och sen lite på skolan sen är jag också färdig.. ;) hihi, skoj :)

Sa fortsätta med mitt arbete nu :( men ha det så bra. kram på dig!

2008-10-02 @ 11:56:07
URL: http://jonnaan.blogspot.com/
Postat av: Cerran

Så du jobbar på för fullt nu lr?

2008-10-02 @ 19:38:43
URL: http://cerrans-rampljus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0