Gles uppdatering

Denna vecka har vart väldigt stressig känns det som... Har inte hunnit sitta något framför datorn, har bara rännt fram och tillbaka men snart äre helg. Fast den är fullbokad!!

Nu hade jag egentligen tänkt åka hem och pyssla i ordning i alla nya byråer och lådor i sovrummet men då ville Louise ha barnvakt och det säger jag inte nej till =) Sen i kväll har jag lovat att vara med Patricia men jag måste vara hem,ma ett tag så vi kan sätta i ordning alla kläder för nu ser det ut som ett bombnedslag i sovrummet och så vill jag inte ha det längre.
Ska förhoppningsvis bara sitta i soffan och mysa med Patry ikväll...något mer orkar jag inte!!

fredag i morgon och det blir ingen ro och ingen vila...direkt efter jobbet åker jag till Luleå för att spendera en kväll med mina underbara pluggarvänner, Anneli och Sofia. Ska väl laga någon god middag och sedan får vi se vad som händer. Fest blire då inte för jag ska ta mig hem =P

Lördagen däremot består av fest. En riktigt trevlig tror jag att det blir =)

Nu ska jag dra från jobbet... Lovar en bättre uppdatering!!

Kommentarer
Postat av: Emma Marklund

Det tror jag med att det blir! en trevlig lördag alltså =)

2008-10-23 @ 21:32:09
Postat av: Kicki

Om du vill boka upp ännu mer så har jag ett hundvaktserbjudande den 15e november ;) Det är Tommes mamma som är så bra på att planera framåt! Tyvärr har Rolle börjat känna av allergi så vi kan inte ta med han längre :(

Helt okej om ni inte vill, då frågar jag mormor istället ;)

Och så vore det ju trevligt om vi skulle hinna ses nå, utöver middag hos pappa och hundaffärer :) En vanlig filmkväll nån gång kanske?



Ha det så bra och en jättetrevlig lördag! :) Kram

2008-10-24 @ 08:06:39
URL: http://hem.bredband.net/kicme

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0