Fest

Lördagskvällen kommer jag att spendera tillsammans med Emma hos Erika Leppeniemi. Hon ska ha ett kläm och känn party och sedan blir det utgång.
Sitter på jobbet just nu men jag jobbar bara till 13.00. Då ska jag en sväng på systemet, hoppas på lite folk, och sedan skynda mig tillBodsjön för att hämta ett par skor till kvällen som min kära kusin glömt att ta med till stan =P

Ska åka en sväng till fiskecampingen i Jävre sedan för att da upp några kilo lax =) De har billigt i helgen och mor & far är där med husbilen...om vi dfrar upp mer än 10 kilo så får vi den rensad och klar...tack och lov för jag hatar det!!

Men men, snart ska jag käka goood lunch som blev över efter middagen med svärmor igår.

Fick ett så sött sms av henne senare på kvällen...Älskar verkligen er!!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Gu vilken snygg blogg du har tjejen :D hoppas allt är bra med dig!

2008-10-12 @ 17:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0