Arbetsför vecka

Denna vecka kommer jag att i princip jobba heltid. Det känns visserligen jätte skönt att ha så pass mycket jobb men samtidigt lite jobbigt att jobba 8 timmars pass nu när man vant sig att bara jobba 5 timmar =P Hehe, men jag har dagens bästa pass de dagar jag jobbar full dag och det är 06.45-15.15. Jag är ju en morgon människa så jag älskar detta pass. Det är lungt och skönt när man kommer på jobbet, man kan välja och vraka bland de bästa platserna ( vi har väldigt kallt på jobbet och vissa plattser är outhärdliga).

Nu ska jag åka hem och laga lite middag. Idag blir det en korvgryta med pasta.
Sen ikväll ska jag kanske åka till Catta och Elina....vi får se vad som blir.


Vill tillägna några ord till Arvid som går i genom något fruktansvärt hemskt. Att en så ung människa ska drabbas av sådana hemskheter!! Var stark och kämpa på!!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag ska hälsa Arvid från dig.. Just nu ligger han på operationsbordet, de hämtade honom 9.30 imorse, han blev sövd en timme senare. Op. väntades ta mellan 4-6 timmar, så det är en stor. Känns hemskt att det kan drabba vem som helst.. befinner mig i gbg med familjen, flög ned söndan med arvid och majvor. Har sovit med honom inatt på sjukhuset. Tung tid att genomgå denna ovisshet då man inte har nån aning om hur det går! Vi alla hoppas på det bästa, den satt ju dåligt till den här gången också..

Alla är så vänliga här, underbar personal på avdelningen och underbar personal här på johannesvillan, ett anhörigboende precis mitt emot sahlgrenska. tar endast 2 minuter att komma till hans rum.

Kram från oss!

2008-10-28 @ 13:49:54
URL: http://meiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0