New face

Nu har mina efterlängtade glasögon kommit. Jag var och hämtade ut dem igår och jag är kär....speciellt i mina farfars bågar som jag kallar dem =) De är bara för snygga, passar till allt och är super fina.
Har vart och fått dem bättre justerade idag för de satt lite snett igår så nu är de perfekta. Synd bara att jag egentligen inte behöver ha dem hela tiden på mig...det har jag ändå =P Behöver bara ha dem då jag läder, sitter vid datorn eller ser tv men jag läser ju när jag går på stan (prislappar) när jag kör bil (vägskyltar) Haha, så de sitter på näsan all the time =)

Är i allmänhet lycklig just nu för min älskling och jag har fixat till hemma i vardagsrummet så äntligen har vi fått en fin vägg där tvn hänger. Tidiagre har allt vart så osymetriskt och haffsigt men nu är det fint =)

Har vart på stan hela dan med mamma idag....har hittat min nya vinterjack/snowboardjacka, en klänning från indiska och en sjal från JC. Riktigt mysig hare vart och en god lunch på lyktan =)

Nu ska jag jobba vidare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0