Jobbiga natt

I morse då jag vaknade var jag inte redo för at stiga upp. Jag har sovit oroligt hela natten och har drömmt om jobbet. Jag har gjort affärene och tagit samtal.

VARFÖR??

Jag vill ju sova gott och inte vakna och känna som att jag har jobbat hela natten. Dessutom så kommer jag ihåg samtalen som såklart handlade om tisdagens samtal. Kunder som ringde in och klagade och jag hade gjort en massa fel. Jag har aldrig och tror aldrig att jag kommer att vara ororlig för att göra fel på jobbet...det fixar sig alltid, men då ska jag måsta drömma om det istället.

Jajja, nu är jag död...har en timma kvar av denna arbetsdag och när jag kommer hem får vi se hur mycket jag orkar. Hade planerat ett besök i gymmet men det återstår att se.

Nu har vi aktivitetsmöte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0