Femåring sovandes i en barnvagn

Igår blev en sen kväll.. Tack och lov har jag vart ledig idag och fick sova till 8.30.

Jag och kusin Lisa tog en promenad och var hemma strax före 23 och då satte vi igång och gjorde massor av slingor i mitt hår. Tyckte det hade blivit för ljust igen så nu är det ganska mörkt men blir aningens bättre efter nån tvätt...och lite "rödare".

En femåring ihopkrupen i barnvagnen och intullad i ett duntäcke hade vi med på promenaden igår. Ellen vare som var söt som en sockerbit och såg ut som en liten tomtenisse där hon låg och sov. hon orkar såklart inte följa med på en långpromiss och så vare sovdags föör henne så vi löste det med att ta fram hennes barnvagn.

Idag har jag vart i Lule med Lisa och Galina..bara strosat och ätit en god lunch. Nu börjar det tyvär bli dags för att börja med maten....ska bli köttgryta tillslut men mina krafter tog slut när jag satte mig på soffan =P

En mycket lugn kväll, kan tro att det bli idol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0