Detta är jag...

Jag heter:
Elin
Du föddes:
20 April 1987 på Piteå BB

Du bor:
I vår mysiga lilla villa i Storfors, Piteå.

Din familj:
Min familj består av många. Hela släkten är min familj men den familj jag bor med är min älskade Christian och mina djur.

Civilstånd:
Förlovad med sambon Christian sedan 20050806 ♥

Dina närmaste vänner är:
Emma, Patricia, Catta och mamma.

Arbetar/studerar:
Arbetar på swedbank efter studier till bankkvinna =)

Favoritlåtar genom tiderna:
Creed-With arms wide open
Sister hazel-Your winter
Sister Hazel-Life got in the way
och många många fler.....

Favoritplatser på jorden:
Göteborg, ett varmt land med mycket sol, snowboard-backen på vintern och gräsmattan på sommaren.

Drömjobb:
Brandman har alltid kännt spännande, men banken är super bra.

Något du ogillar:
Spindlar och kryp. Kött som är rått. Människor som försöker vara någon de inte är och lögner.

Något du älskar:
Förutom vänner, kärlek & familj? Sova, djuren, snowboard, skoter, sommar , värme....det går ju att hålla på hur länge som hellst!!! Att få vara frisk och lycklig är nog viktigast.

Favoritdryck:
Sodastreem vatten med smak av citron samt the.

Favoritårstid:
Våren, sommaren, hösten och vintern. Alla har sin tjusning och man vill inte missa det.

Favoritblogg:
Tror det får bli Amanda Berg.

Uttryck:
Hmm, Pusses...

Tv-program:
Desperate Houswifes, Greys Anatomy, Ensam mamma söker, Scrubs, 2 ½ men, That 70´ show.....

Hur många barn har/vill du ha:
Jag vill gärna ha två barn, ett av varje =P

Hur många kusiner har du:
Hmmm, 1+2+3+4....8st

Vilka andra vill du ska fylla i denna lista?
Anneli Näs, Tina, Jossan, Catta...Allihopa som läser så klart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0