Bad update

Ledsen för en sådan tråkig och dålig uppdatering men vi har tyvärr inget internet eller någon telefon hemma... Det har blitt nått fel så inget dera fungerar längre och först på tisdag kommer nån och ska kolla på vad det kan vara för fel. Så nu blir det lite stiltje på bloggandet några dagar till.

Just nu är vi hemma hos mamma och pappa efter en super god middag hos Jimmy och Jeanette. De hade lagat en laxgryta med färsk pasta. *Mums*
Nu ska jag bara sno mammas matberedare och sedan ska vi iväg till ICA och handla.

Jag har bestämt mig verkligen nu för vilka glasögon det blir....Ni får se sedan=)

I morgon Måndag blir det att träna på morgonen, jobba till 15,30 och sedan springa in på specsavers för att beställa glasögonen och sedan på Left hand tattoo för tidsbokning. Älsklingen ska fälja med mig så Fredde känner igen mig =P Kankse kan få nån krona billigare då =)

Nu ska jag dra...Pussar i massor

Kommentarer
Postat av: Linnea

Nu är jag hemma igen, trivdes verkligen superbra i gbg. A. är på bättringsvägen så det kändes ok att åka hemåt. Han har fått många hälsningar och han tackar för dem! dock är han väldigt trött av alla mediciner, sen är det väl en pärs för sig att konstant ha fem-sex pers i rummet, ha ha :D han var då mest välbesökt på hela avdelningen, sköterskorna hoppade till varje gång de öppnade dörren "ojsan, här var det folk!" hahaha..



Vad blir det för tatuering? jag ska dit på tisdag och göra en till =)

2008-11-02 @ 18:20:11
URL: http://meiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0