Affropowerdanse

I går var jag och Emma på Familjenshus som hade en "Må bra kväll" med olika prova på saker. Det fanss bland annat akupunktur, massage, manikyr och olika daser. Vi provade på Affropowerdance och det var verkligen skit skoj och jobbigt. Vi höll på i 15 minuter och benen bara skakade och det var absolut jobbigt =) Man ser med all säkerhet inte så glamorös och snygg ut, snarare som en apa med slängande armar =) Men vilken energi kroppen får av att bara slappna av och släppa hämningarna.

Min underbara svärmor var på IKEA igår och hon var så snäll att hon köpte min älskade kristallkrona som jag har väntat ett tag på nu. Den har alltid varit slut alla gånger nån har vart upp men äntligen så fanns den =)
Ska sätta upp den så fort jag vet om jag ska få nytt matbord eller inte....får vänta och se.


Kommentarer
Postat av: Kicki

Jag var också på Afro-power-dance igår :) Fast en timme på Korpen. Men nog föredrar jag bodypump! Det här med dans är inte riktigt min grej :) Även om det mest är flummigt.

Du kanske borde prova en hel timme ;)

2008-11-12 @ 13:31:27
URL: http://hem.bredband.net/kicme

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0