William Skoog 11 år

Maj månad är ett rent h-vete när det gäller födelsedagar, jag har någon i min nära vänskaps och släktkrets som fyller nästan varje dag...blir jobbigt tillslut!!

I dag är det Williams tur att fylla år.

Vem är William då kanske flera undrar..det är då min sambos lillebror som är ett litet sladdisbarn =)
Han är den underbaraste lilla 11 åring som finns.

Grattis William!!


image162



Det är ganska komiskt med familjen Skoog/Lindén...de är tre barn och ett fjärde på gång och alla är de födda med två dagars mellanrum. Min Christian som är den älsta av dem är född den 7 maj, William den 9 maj och syrran Christina den 11 maj. Det fjärde barnet är planerat till den 17 maj men det förvånas inte om det kommer den 13 maj =)


ByeBye

Kommentarer
Postat av: Anneli Skoog

Hejsan det var en söt unge och hund

2008-05-15 @ 14:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0