solbrun-randiga ben

Hahaha, nu sedan jag hade skruvat de sista raderna med skruv i trallen på altanen så lade jag mig i en solstol längst in i hörnet. Hade tagit ut en radio och en filt så det var mjukt, skönt och musik..... Där somnade jag tills nu och när jag kommer in tittade jag på mina ben, jag hade nämligen nerhasade strumpor på mig och uppkavlade byxor.

Jag hade inte tänkt ligga i solen speciellt länge, det blev inte så länge heller ca 1 timme, men det  var tillräckligt för att jag skulle bli brun. Lite av mamma och pappas mirakel-pigment har jag ärvt i alla fall =)
Så nu ser mina ben lite roliga ut, jag har vita och bleka fötter....det kommer en skarp kant ungefär vid fotknölarna där smalbenen blir bruna och precis under knäskålen kommer randen igen så resten av benen går i den vita och bleka nyansen!!
Som tur var hade jag krypit igenom linnet så jag hade inga axelband på mig =D

ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0