Old memories come running..

Metallica - The unforgiven ll


I mina tonår umgicks jag väldigt mycket med min 4 år äldre bror. Vi blev som bästa vänner och var ständig med varandra. Vi fick gemensamma vänner, gick på samma fester, åkte iväg till boden eller arvidsjaur över helgen och umgicks med vänner.
Vi hade ett speciellt syskon band, det är inte ofta syskon kan vara så bra vänner som vi blev!
Men allt hade en baksida också...de killar jag fattade tycke för var så klart både min och Jimmys kompis och när det handlade om en så var det väl ok men när det kom till att jag var tillsammans med hans bästa vän ett tag så började min och Jimmys relation gå isär.
Han har alltid vart väldigt överbeskyddande och inte velat att jag skulle bli sårad...När jag var tillsammans med denna person så tog Jimmy det hårt och vi slutade prata med varandra. Från att ha umgåtts varje dag till att inte ens prata med varandra tog väldigt hårt på mig och då kom Metallica att bli min tröst. Hela albumet Reloaded lyssnade jag väldigt mycket på och just The unforgiven ll spelades extra mycket.

I går kväll när jag kom hem från Emma så satt min sambo och lyssnade/såg på filmen Metallica med alla musikvideor och låtar...När jag hörde The Unforgiven ll spelas så kom alla minnen svepande över  mig. Både de bra och de dåliga, men mestadels så kände jag värme och lycka i kroppen. Det var ett härligt moment =)

Idag pratar jag och Jimmy med varandra igen såklart. Det hela gick över ett tag efter jag träffat min nuvarande sambo/fästman Christian. I början tyckte inte Jimmy alls om Crille, men nu låter det så att om jag någonsin gör slut med Crille  så förlåter Jimmy mig aldrig =P Vill du ska veta att jag älskar dig massor storebror!! Du är min nallebjörn =)





Tjao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0