Mysstund på gräsmattan

Idag har vår söta, snygga och underbara Bagera vart ute på gräsmattan för första gången.
Vi har övar honom med selen och idag så tänkte jag att vi kunde ta ett steg ytterligare...det gick super bra!!

Han brydde sig inte om att kopplet hänger bakom honom nu...förut har han blivit kalen bara man tatt  på honom selen och ännu galnare med kopplet fastspännt!

Han var så söt nör han hoppade efter flugorna och försökte nå fåglarna =)

Just nu halvligger jag i soffan och skriver på arbetet och Baggis ligger på min bröstkorg upptryckt under hakan...Han gillar att mysa nääära =D Så skoj att en bengal är så fruktansvärt kelig när rasen är känd för att inte vara knä-katter.

Nu har jag klippt mig...inte så mycket, uppklippt och lite uttunnat =)
Hade som en stor toffs baki nacken för att allt var samma längd och tjockt som f*n... skönt i alla fall äre =D

LoveElin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0