Inte riktigt 100 procent

Efter träningen igår så blev det inte den allt för bästa middagen, hemmagjorda hamburgare by Chrille, men det hade han redan gjort så det var klart när jag kom från gymet...detta var en bedrift av min karl, att laga mat utan att jag sagt vad han ska laga =) Det tackar jag för!

Men denna mat gav mig inte den näring som jag behövde efter min hårda träning så jag blev väldigt trött och vips lustigt hade ja och katten somnat på soffan...vaknade klockan sju av att tv var avstängd...Crille var å tränade.

Huvudvärk, seg, pirr i kroppen.

Jag blev allmänt konstig när jag steg upp så jag tog en nypa luft men det hjälpte inte....då kom Mike förbi och då syndade jag med en Mjukglass =)
Idag mår jag väl bättre men att vakna med lite huvudvärk är inge skoj alls!!

Ska skriva lite på mitt arbete nu och sedan måste jag åka till stan och hitta nån present till älsklingen som fyller år i morn....denna dag känns inge bra, träningspass ikväll på 75 minuter också, hur ska jag orka det?!
får se till att äta riktigt bra idag då kanske alla ämnen blir i sin ordning...


Mätte ut de exakta måtten till vår altan igår och det landade på 7,20 x 3,5 meter...större än jag trott =D Sweet!!


ByeBye

Kommentarer
Postat av: C

Nämen hej! =) Nä, vi hann ju inte det! Men inte visste jag att du också hade en blogg! Snygg design hade du också! kram

2008-05-06 @ 09:12:47
URL: http://skildrandetankar.blogg.se
Postat av: C

Jajamen=) allt är bara bra med oss=) och skolan går bra=) hoppas att det går bra med din uppsatts oxå

2008-05-06 @ 14:20:17
URL: http://skildrandetankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0