Helgen är här

Just nu skiner solen här hemma och det verkar kunna hålla i sig med sol hela dagen, det f¨år jag hoppas på i alla fall...hade nämligen tänkt kratta gården i morgon och det bör torka upp lite till innan =)

Men det var så tråkigt att skriva om...har inget spec rolet på hjärtat heller =P

Ska ta en morgonpromiss i skogen nu så det ska bli jätteskönt, väntar bara på att min IPOD ska bli lite laddad =)
Utan den är promenadenmest bara långtråkig =P

Ikväll blir det födelsedagsfest för Patricia, vet dock inte än om jag ska vara nykter eller full....med all säkerhet ska jag vara full i morgon och jag vet inte om jag orkar en tvådagars, har blivit lite krasslig i halsen så det blir ingen träning idag annat än promenad.
När kvällen väl är kommen skall ni se att jag också pimplar ölen, kan nog inte hålla mig från den goda humle blandningen!
Tråkigt dock att min underbara vän Dick inte gör sällskap, han kör sin egen fylla tillsammans med jobbarkompisarna i Boden....förväntar mig ett besök i morngonkväll näre är release party istället =P

Snart är ipoden fulladdad!!

ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0