Glittrande norrland

Hela kvällen igår spenderades hemma hos Tina och Crille eftersom lilla Tinis har fyllt 21. Det blev ett härligt gång med folk, tyvärr inga bilder från kvällen. Riktigt trevligt hade vi =)

Tv:n stod på i bakgrunden och där visades det "Frusna män söker kärlek".  Äre Anders han heter, han som är lite rödlätt, han är ju sååå lik Gunde Svan =D
Ganska skoj att titta på det programmet eftersom man själv är norrlänning och när man har kontakter om killarna =P
Den norrlänska vintern är ju underbar med mycket snö, skoter och bräda men jag önskar att när det väl börjar bli vår så kan snön smälta av från en dag till en annan, i alla fall att det tar en vecka eller nått, och att värmen och det gröna kommer pang bom!! Önsketänkande som aldrig kommer att slå in, I know =P



Bild: Google.se


Sedan blev det något på Tv som kallas för fotboll....Jag älskar verkligen fotboll och tycker det är den roligaste sporten MEN jag tycker det är så tråkigt att titta på det på Tv...likaså Hockey, eller hockey är värre än fotboll!! Bollen/Pucken syns juh knappt och spelarna filmar utav bara den.....roligare att spela själv eller titta på det live =) Menmen det var väl i alla fall rätt lag som vann igår...det lilla jag bryr mig =P

Har blitt ganska mycket väder snack på sistonde och jag ska inte vara sämre denna dag heller...Det är SOL idag också =D

Nu ska jag sätta mig på cykeln in till stan och sedan lyfta lite skrot i gymet!!


Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0