A wonderful day

Vaknade i morse av att solen stimmade genom persiennerna, värmen i sovrumet var högre än normalt och fåglara kvittrade massor.

Det är fint väder!!

*Äntligen*


Felet med att ha ett sovrum på solsidan är att det blir så fruktansvärt varmt på morgonen...men då kanske man stiger upp för att inte svettas ihjäl så det kan samtidigt vara bra =P Men på kvällen äre skönt för då äre svalt där!

Jag har inte tid att sitta inne vid datorn idag...ska passa på att njuta av solen och lite värme så jag bjuder på några bilder från altanbygget, hur den ser ut nu, och sedan ska jag dra ut på en lång och trevlig promenad =)


   


Bilden på trädet visar hur pass mycket/lite träden hemma i piteå har slagit ut...nästan ingenting!! ÅÅÅ, Jag vill ha ett varmare klimat, mindre snö och sommar längre...hela året om det skulle gå =)

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0