Sista dagen, skönt, tråkigt, längtan.

Sitter nu och arbetar den sista dagen på min praktik här på Swedbank. Det är skönt att vara ledig lite nu men samtidigt tråkigt att lämna alla snälla och trevliga kollegor. Men men, jag får trösta mig med att jag får jobba med dem i sommar!

Just nu ska vi gå å fika och sen bär det av hemmåt för min del. Jag längtar så mycket till i morgon när vi ska åka till Stora steträsket åvanför Niemisel. Ska få åka lite skoter och fiska=) Det bästa av allt är nog att få träffa alla kusinerna och speciellt Mattis och Louise som kommit upp från Göteborg.

Ska bli en underbar påsk i goda vänners/släktingars sällskap. Hoppas att vädret blir bra också!!

GLA PÅSK!!

ByeBye

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tjena! Alltså - vill du vara min blogg designerska igen? ;)

2008-03-23 @ 16:33:53
URL: http://jennielundgren.blogg.se
Postat av: Jonna

Men såå härligt :) Nä vi är bara hemma, hade varit så hörligt att fara någerst och köra lite skoter.. men har man ingen så går ju inte det :P Hoppas ni har det jätte skoj! Kram..

2008-03-23 @ 21:10:04
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0