Golv sökandet är i gång, beslutsångest!

Nu har vi kommit hem från påskfirandet uppe i urskogen. En underbar helg blev det med mycket mat och basubadande, Inte att förglömma är skoterkörandet!
Föret var aldeles utmärkt...det gick inte att köra fast hur man än körde =P sa alla i alla fall, jag och Jeanette lyckades då med det!! Hahaha, det vet ingen dock om...hoppas att de andra inte läser min blogg för då kommer vi att bli hånade. Vi åkte nämligen på en egen upptäcksfärd utan nån annan skoter med oss och så tyckte vi att det var dags att vända efter 3 mil på en led....när jag skulle vända skoterjäveln så grävde mattan ner sig och skotern hängde upp sig på "sparklådorna". Det blev en massa snösparkande och slitande för att få upp skotern och tillslut fick kammarna snö under sig och iväg vi for =) Direkt när Jeanette satte sig på skotern bakom mig så sade hon, Det här säger vi inte till grabbarna =P Haha!

Idag har jag och mamma sprungit på stan och letat något passande golv till dem...

Förvirrning...

Beslutsångest...

Inga beslut!


Nu äre dags för att laga lite mat och åka till roknäs med den!


ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0