Ensammen på språng

I morse åkte min älskling och hans pappa till sthlm på den årliga båtmässan. De borde ha kommit fram vid den här tiden, men de skulle åka ända till Linköping för att dumpa av en båt som de har fraktat hela vägen från Piteå.
Det är ju självklart borta hela helgen som typ alla andra i min omgivning...så varför ska jag sitta ensammen här hemma!!
Icke det, i morn efter jobbet åker jag till Boden för att festa och umgås med vännerna där. Ska bli rolet, det var länge sedan jag festade med dem!

Nu äre dags för en dusch och sedan att krypa till kojs...ska packa lite först!!


"En man skall först vägleda sig själv i den riktning han skall vandra. Endast därefter skall han instruera andra." - Buddah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0