En hel del video inlägg kan det bli nu.

Det är först nu som jag äntligen fattat hur man ska göra för att lägga in en video från Youtube och detta innebär att ni kommer att få blicka en hel del videos nu...mestadels på mina älsklingslåtar som jag aldrig kan lyssna för mycket av och så kan det slinka med något roligt klipp nån gång.
Men jag lovar att jag ska försöka blogga som vanligt också, så ni inte bara vet vad jag lyssnar på för musik!



Dagens video är av Takida - Curly Sue, Bury the lies




I dag är jag också hemma för min jävla förkylning, men jag börjar bli betydligt bättre nu! Jag ska inte vara hemma en dag till, då blir jag tokig! I kväll ska min kusin sätta in löshår på mig, om det hinner komma vill säga...väntar med spänning på postbilen =) Men nu börjar det vara dags att äta lite frukost och kankse städa lite i köket...det ser ut som ett jävla bombnedslag där....massor med disk och för att inte tala om hur mycket smulor det är överallt!!


"Lyckan är lik en parfym, vi kan inte stänka den på andra utan att ett par droppar faller på oss själva" - Shakespeare

Kommentarer
Postat av: Tina

Urs, jobbit att vara sjuk. Skönt att det redan är klart. Joo jag har sökt jobb, men jag har inte hört nått än. Men jag håller tummarna :)
Joo vi måste hitta på nått, jag hoppas det lugnar ner sig snart. Då hör jag av mig direkt. :)
kram

2008-03-03 @ 20:21:44
Postat av: Jonna

men vad roligt :) Jag har inte kommit på den funktionen än :S Rolig folkrace film det var ovan.. :) Har ingen då du kör? :P

2008-03-04 @ 22:07:54
URL: http://jonnaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0