En hel del massa lumpare

Gårdagskvällen blev fest igen men jag tog det lungnare den här gången...Magen hade inte hunnit acklimatisera sig färdigt så jag tog det väldigt lungt. Men det blev rolet i alla fall!

Kvällen spenderades åt att garva åt Hagge, och då menar jag HELA kvällen!! Den karln är bara för härlig...Skäms inte för nått, Pratar med allt och alla oavsett kändhet, drar sig inte för att göra bort sig och bjuder på en hel del skratt!
Det blev utgång på Olivers...ganska lagomt med folk, rätt så mycket, men det var i princip bara lumpare...den ena mer spännig än den andra!
Jag kände inte igen många ansikten. Träffade på Johan, men han var den enda som man känner, alla andra är bara bekanta ansikten!

Natten skulle spenderas på en hörnsoffa med den fulla Andreas men jag valde ett bättre alternativ...Tog Dicks säng i stället, i lägenheten bredvid. Han är bara för snäll, jag kom och våldgästade hos honom och han ger mig sängen och tar den tvåsittsiga korta och hårda soffan till sig själv. Det är en vän!! =)

Nu sitter jag hos Jonas och Annika och väntar på att orka köra hem...det är snöstorm och jävligt väder!! Men jag ska inte klaga, jag har ju bara 8 mil att köra och min älskling är på hemfärden från sthlm...han har ett antal mer mil att köra i den här snöstormen!!


Daggs för att käka lite "Frukost" innan jag gör nått annat!


ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0