Just hemkommen ...

Just hemkommen efter första arbetade kvällen på jobbet. Gick riktigt bra och fort...dagen har bara sprungit iväg, tycker att det enda vi gjort är att äta och fika =P
Trodde att dagen skulle gå jätte sakta och kännas tråkig för att inte kunna hitta på nått under kvällen men det gjorde det inte...kändes ganska skönt att jobba kväll, ska inte bli nått problem i sommar!! Kommer nog att vara ganska trött de kvällar jag arbetar till 23.15 men de är inte sååå många, jag är ju van att ligga i sängen vid 23 tiden och sedan läsa mig till sömns som tar typ 2 sekunder =P

Nu ska jag sätta igång och frissera Mike och sedan slänga mig på soffan i mjukiskläder och se 40 days and 40 nights.
Älskar det filmen, Josh Hartnett är bara så snygg =) En riktig flickfilm, precis som jag vill ha dem =D

Nu sitter Mike redo och vill bli klippt så jag måste nog sluta skriva på detta vardagliga och trista inlägg..men ett inlägg att läsa blev det i alla fall =P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0