Sista dagen i skolan

Nu är min utbildning färdig.

Jag är klar, ingen mer skola, jobba, tjäna pengar...jag är KLAR!!

Det känns helt underbart, äntligen är jag färdig med skolan =D JIPIII.
Min redovisning idag gick bra men det blev lite tradigt eftersom vi var tre som hade skrivit om samma saker. Tråkigt dock att lämna alla klass kompisar, vet aldrig när man träffar dem igen. Isabell flyttar till gbg i dag så henne kommer jag att träffa snart igen men Nicklas, Lippo och de andra...Soifia kommer att vara i pajala hela sommaren!! =(

Gav mig själv en present som jag velat ha länge men aldrig vågat göra...idag vågade jag tack vare  Sofia =) Jag har satt en söt pärla i naveln. Älsklingen blev inte vidare nöjd men det struntar jag i =P

Har nyss vart ute på en underbar båt tur...vädret är super varmt och sköönt!!
Klockan 21.15 var det 22 grader varmt ute och 26 grader inne...sovrumsfönstret står vidöppet och dörren stängd...annars går det inte att sova ikväll!! =)

Nu äre Greys på tv...i morn äre studenten...picknick i parken med underbara vänners sällskap och hoppas på en dejt med Paulina^^

Update BB; ingen bebis ännu.

Kommentarer
Postat av: Kicki

GRATTIIIS! :)

Vad kuul att du tog mod till dig! Och brorsan kan ju få tycka vad han vill ;)

Ha en underbar dag imorgon! :) KRAAM

2008-06-05 @ 00:23:47
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0