Sex and the city

Efter en hel arbetsdag så ligger jag nu på soffan med datorn på magen och sex and the city på tvn. Så avkopplande och underbart!! Är verkligen skönt att jobba istället för att plugga, när man kommer hem så är man ledig! Om än jag har jobbat kväll så har jag tid kvar att göra nått roligt istället för att sätta sig och läsa!

Har hunnit vara på stan en sväng innan jobbet började. Mamma var på strålande humör så hon bjussade på en klänning, en nessesär och lite småsaker =) Thanks lovely mom!!
Hittade även en klänning till Elena och Andreas bröllop, en blommig liten sak! =)

Nu ska jag se klart tv och sen sova!!

Natti

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag har inte sett filmen än :P tror jag ska se den i helgen.

Har du pratat nått med anneli om midsommar?

Ha det bra.

kram!

2008-06-12 @ 19:14:19
URL: http://tinaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0