Lyckad helg i Ume

Lördagsmorgonen blev tidig för att åka iväg mot Umeå. Klockan var 11.00 när vi var framme och då var det fint väder med, sol, värme och sommarkänslor.
Klädseln under Wheels Nationals helgen är väldigt varierande...den ena 50-tals raggaren värre än den andra och tjejer som ser ut som verkliga pinuppor är väldigt roligt att se! Själv så kör man på den gamla vanliga stilen som man har varje dag, inget för mig att klä ut mig.
Hade inte förutsett att mina skor skulle pajja under dagen men jag löste det med en bit silvertejp, för ett tag...lita senare gick hela skiten sönder =( En jobbig promenad in till stan blev det men jag hittade nya skor, tre par vill säga =D
I Love Shoes!!

Var betydligt mycket mer bilar kändes det som i år...en hel del nya bilar dessutom, som man tidigare inte sett. Några Pitebor hade tatt sig ner för att ställa ut sina åk också =)
Kvällen spenderades i sällskap med Mattias och Erik + deras vänner... en trevlig kväll men en god öl på båten =)

Nu ska jag iväg och jobba....bilder från Ume kommer sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0