Julia Lindén 5/6 2008



I morgon kommer den underbart söta lilla flickan till piteå, hon ska hämtas hem från sunderbyn. Ulf och Camilla har idag vart och handlat fina kläder till  henne och på Onsdag till veckan har vi begravning för henne. De bilder vi har sett av henne var hon så fin på. Det går inte att förstå vad som hänt, det känns så overkligt!! Idag var det många som frågade på jobbet varför jag skulle vara ledig och jag har sagt precis som det är och jag var inte ensammen om att fälla en tår. Det känns bra att arbetskollegorna vet om varför man vissa dagar kan vara lite tankspridd och inte alltid på 100 procentigt humör. Det varierar väldigt mycket från dag till dag vad man är på för humör, om man klarar av att prata om det eller om gråten infinner sig bara någon pratar om barn. Jag kan inte föreställa mig hur stor sorgen är för Ulf och Camilla!!

Det känns lite bättre efter att få skriva lite tankar och känslor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0